• FAQ

Najczęściej Zadawane Pytania

  1. Mogę zapłacić przy odbiorze?

    Tak, w naszym sklepie istnieje możliwość zamówienia za pobraniem.
  2. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Nasze zabawki wysyłamy w 1 dzień roboczy za pośrednictwem firmy InPost. 
    Zamówienia złożone do 11:00 (Kurier DPD) oraz do 15:00 (Kurier InPost/Paczkomaty InPost) wysyłamy tego samego dnia!
  3. Mogę zwrócić produkt?

    Tak, masz prawo do zwrotu produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podawania przyczyny.
    Produkt powinien być zwrócony w stanie nienaruszonym i w oryginalnym opakowaniu. Szczegółowe informacje o procesie zwrotu znajdziesz w naszym regulaminie.
  4. Mam problem z płatnością. Co zrobić?

    Jeśli napotkasz problemy z płatnością, skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: kontakt@littlekingdom.pl lub telefonem: 888866251- nasz zespół obsługi klienta chętnie pomoże Ci rozwiązać problem.
  5. Zakup na firmę/placówkę oświatową

    Oferujemy możliwość zakupu naszych produktów na potrzeby firm i placówek oświatowych. Prosimy o kontakt mailowy na adres kontakt@littlekingdom.pl, aby omówić indywidualne potrzeby i możliwości współpracy.